onsdag den 5. september 2012

Hjemmegjort barnevogn

Eller i hvert fald tilbehøret. Selve vognen kan jeg (heldigt nok for Ingrid) ikke prale med selv at have bygget. Men da jeg i går skulle ud og trille med lillepigen gik det op for mig, at både hendes barnevognsranke, hendes barnevognstæppe og hendes sengetøj er hjemmelavet. De to førstnævnte ting har jeg stået for, mens farmor er den søde syerske af sengetøjet - med navn på for det ikke skal være løgn!


Det kan da vist kaldes personligt (Nu håber jeg bare ikke hun bliver bange for uglerne, når hun bliver ældre ;) )

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fint, søde veninde!
    Jeg glæder mig til at møde din lille guldklump.

    Kram fra Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg glæder mig også til, at I to skal hilse på hinanden!

      Slet