mandag den 20. august 2012

Trendspotter - ikke mig!

Da brødrende Olsen i 2000 vandt det danske Melodigrandprix var min veninde og jeg ekstremt teenageforagrede. Det var jo PINLIGT at de to gamle nisser skulle repræsentere os i det internationale show og vi ville klart komme på sidstepladsen.
.... Hvis nogen er i tvivl, endte det ikke sådan

Da Tv2 lancerede boligmakeoverprogrammet Roomservice var min kommentar: Hvem gider se på, at folk laver deres hjem om?
..... Det var der en del, der gad, mig selv inklusiv.

Da samme kanal reklamerede for et program, hvor kendte skulle lære at danse måtte jeg igen le. Det var da det lammeste koncept.
..... Man kan tænke meget om programmet, men det kan vist ikke diskuteres, at det er et koncept med seertal i!

Da jeg for ca 5 år siden begyndte at blive inviteret til noget, de kaldte "Facebook", slettede jeg invitationerne. Det var sikkert bare en døgnflue
.... I så fald - verdens længste døgnflue

Da jeg hørte om Instagram tænkte jeg, at der var nok af steder at dele billeder og ord om sit liv i forvejen. Så det var ikke noget for mig.
..... I weekenden røg jeg så med på bølgen og synes at konceptet er super duper hyggeligt!

Ja som I kan se, er jeg ikke mester i at spotte, hvar der hitter. Til gengæld er jeg heller ikke bleg for at indrømme, når jeg tager fejl. Og nu forsøger jeg mig således med Instagram. Indtil videre har jeg kun taget tre billeder, og ja... de viser vist i al tydelighed, hvad min verden pt er fuld af.

 Det er dog mit klare mål at variere indholdet noget mere! Og hvis I har lyst til at følge med, så kan I finde mig som marierytter8

God mandag!

6 kommentarer:

  1. Der er vist et par ting på din liste, som jeg også selv kan genkende :P
    Jeg har tilladt mig at følge dig på Instagram nu :)

    SvarSlet
  2. Haha, altid noget, at man ikke er alene ;) Jeg har tilladt mig at følge dig den anden vej :)

    SvarSlet
  3. Fantastisk du endelige kom på instagram :D TAAAK! Det var vi nogle stykker der havde ventet på ;) Haha. SNAGE, SNAGE, SNAGE :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det må siges at være en fantastisk snagemaskine ;-) jeg er hooked

      Slet
  4. Haha, jeg synes jeg kan genkende det. Jeg er ikke nået til instagram..endnu :D

    SvarSlet