søndag den 7. oktober 2012

Hæklede gaver - til mig selv

På det sidste er jeg rundt omkring på blogland faldet over nogle super lækre armvarmere.opskriften har ikke været tilgængelig, men der er til gengæld blevet linket til hæftet Hæklede gaver




Jeg låner indimellem hæklebøger på biblioteket og bliver oftest skuffet fordi der er overflod af usmagelighed - veste af oldemorfirkanter f.eks.

Sagen er dog en helt anden med dette hæfte, som har flere opskrifter, jeg ikke kan vente med at komme i gang med. Den første blev armvarmerne - og jeg er nu halvvejs.




Jeg synes, strukturen er så super fin - og jeg elsker når jeg opdager den simple hemmelighed bag et stykke garnværk, som umiddelbart ser svært ud. Nu håber jeg på et par lange lure fra Ingrids side i den kommende uge, så makkeren også kan blive færdig - og så jeg kan komme videre med de andre gaver i hæftet (tror jeg ender med at beholde dem alle selv)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar