tirsdag den 30. oktober 2012

Hay Day

Og nej, overskriften refererer desværre ikke til, at jeg har brugt dagen på at købe mig fattig i ting fra Hay. Det refererer til en tidsrøver, der har sneget sig ind på min iPad. Et lille drilsk spil, som drejer sig om at drive en bondegård - og som selvfølgelig er så smart skruet sammen, at man aldrig bliver færdig. For der er altid et nyt mål der skal nåes.. Lidt ligesom ude i virkeligheden.


Jeg har altid været en hund efter spil. Min veninde har sammenlignet mig med Brandon Walsh. Pligtopfyldende, skrivelysten elendig danser med anlæg for ludomani. Som barn ønskede jeg mig brændende, at min mor blev millionær, så hun kunne kvitte arbejdet og spille Dam med mig hver dag, når jeg kom fra skole. Og på weekender hos min far kunne vi blive helt væk i forsøget på at slå rekorder i Flipper. Så nej, jeg har det nok ikke fra fremmede. Da jeg i dag skulle have mit timelige bondegåtdsfix, mens Ingrid sad hos mig, og det 3 mdr gamle geni pludselig lod en finger glide over skærmen, ja så gik det op for mig, at kæden af spilleryttere nok ikke slutter her :-)

Gør I det også i nørdede overspringshandlinger? Og har I et alterego fra en tv-serie?

5 kommentarer:

  1. I get pleаsure fгom, result in I dіsсoveгed eхactly
    whаt I used to be lοoking for. You have ended mу
    4 ԁay long hunt! Goԁ Blesѕ уou man.
    Ηavе а nice day. Вye

    Feel frеe to vіsit mу web site; nose job

    SvarSlet
  2. Spot on with this write-up, I actually believe that this website needs much
    more attention. I'll probably be back again to see more, thanks for the information!

    My page; cell phone number search

    SvarSlet
  3. I every time used to study paragraph in news papers but now
    as I am a user of net so from now I am using net for articles, thanks to web.


    Also visit my web blog :: Jackpot 6000

    SvarSlet
  4. What a data of un-ambiguity and preserveness of valuable experience
    regarding unexpected emotions.

    Also visit my blog post: jackpot 6000

    SvarSlet
  5. Hej Marie
    Vil du ikke kontakte mig asap ?
    Jeg har en forespørgsel.
    MVH Karin Jagd / Gizmo Cast

    SvarSlet