torsdag den 1. november 2012

Tiderne skifter

For ud over at vi er gået ind i vintertiden (ikke særlig populært med en baby i huset), så føles det også som om vi er på vej ind i en ny epoke i lille Ingrids liv. Man siger at spædbørn udvikler sig gennem en række tigerspring - perioder hvor udviklingen går særligt hurtigt. Og sådan en har Ingrid vist været igennem for nylig. Vores lille pige har fået skærpet opmærksomheden, hun holder hovedet selv, og hun griner når man pjatter med hende (eller det vil sige, nogle gange sender hun bare eg skævt smil, som om hun tænker "mor det er meget sødt at du står over mig og leger grisemonsterklovn, men du er faktisk ikke særlig god til det). Derudover kan de tre måneder også ses og mærkes rent fysisk. Hun er en lille basse, som vokser med lynets hast (men så har man jo en undskyldning for lige at shoppe lidt mere babytøj) Heldigvis kan hun ikke vokse fra, at hun er verdens største guldklump. Se selv!


På lørdag skal yndlingsbassen så officielt have sit navn. Kjolen er syet af farmor, og båret af de fire ældre fætre og kusine. Kirken er den samme, som jeg blev døbt i 26 år og 1 dag før Ingrid. Det er lige i min ånd, jeg kan nemlig godt lide traditioner! Og jeg glæder mig til at holde den første fest for vores datter. 

Derfor er der også et køkken, der kalder, mens hun sover. For vi skal jo ikke gå ned på kage - som der selvfølgelig følger billeder af, hvis de bliver, som de skal!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar