torsdag den 8. december 2011

Pjækkehygge!

Først: Undskyld for de døde dage på bloggen. Men ugen er gået stærkt, og computer og kamera har været forsømt, bl.a. til fordel for æbleskivespisning hos Kristine.
I dag får min sofa derfor førsteprioritet og psykologitimerne på sem lov at passe sig selv. Der er altså et eller andet ondskabsfuldt vidunderligt ved at sidde under tæppet i hyggemode, mens man ved at kammeraterne er tvangsindlagt til at forholde sig til diverse gruppemekanismer (egentlig synes jeg emnet er ret spændende - bare ikke i dag). Det er altid bedst at holde fri, når man egentlig ikke må :)

Så sådan her ser mine psykologitimer ud:





Min lille guftallerken består af vanillekranse, marcipanspecier og hjemmelavet bounties! Opskrifterne til de to sidstnævnte er fundet hos Anne Au Chocolat, som jeg forresten var så heldig at have overnattende i weekenden. Dejligt gensyn! Hun kan jo noget helt særligt med søde sager, og selvom mine kreationer ikke har samme æstetiske overbevisning som hendes, så lover jeg jer for, at smagen sidder lige i skabet! Så bare se at komme i gang :)

God torsdag - med eller uden dovne krumspring!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar