fredag den 4. maj 2012

Amerikansk aften!

Efter et døgn i hvedens tegn (jeg vælger at løse dilemmaet om, hvorvidt man spiser hveder om torsdagen eller fredagen, ved at gøre det begge dage), blev det her til aften tid til kursskifte i kostplanen.
Og her har I så aftenens menu, klar til at blive fortæret!

Lidt ved et tilfælde fik fredagshyggen et amerikansk præg - og så lugter den langt væk af "dagen-derpå"-menu. Det er den vist også for Mads' ved kommende. Og jeg sympatisumper efter bedste evne. Derudover er det min klare overbevisning, at bare fordi man ikke må drikke bajere og andet godt, betydet det ikke, at man også skal snydes for tømmermændssnacks!


Ovenpå sådan en omgang salt, melder sukkertrangen sig. Så mon ikke jeg snart skal ha mig en oreo eller tre og et stort glas mælk? Når så saltbehovet dukker op igen, ja så kan vi ty til bugles-posen. Og således erstatter sukker og salt hinanden på fineste vis. Det er dælme smart ;)

Kan I ha' en god aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar