søndag den 13. maj 2012

Dobbelt op på mors dag!

Og endda inden, jeg officielt kan tage titlen i brug..


Min mor har aldrig gået så meget op i mors dag, men det har åbenbart ændret sig lidt, nu hvor hendes ene datter selv er blevet mor og den anden er godt på vej. I hvert fald har hun været så sød at forære storesøster og mig et fint marcipanhjerte hver. Endnu sødere var det næsten, at vi fik det sidste søndag - fordi hun ikke lige havde fanget, hvornår mærkedagen faldt i år. På den måde efterlevede hun selv, hvad hun forklarede mig, da jeg var barn: At det er bedst at blive forkælet når man mindst venter det.

Forkælelsen fortsatte i dag, hvor jeg blev inviteret på valgfri kage og dertilhørende skovtur. Mads har besluttet, at blomster, dem vil han selv bestemme, hvornår jeg skal have, men at fremover, så vil han og lillepigen sørge for luksuskage til mig hvert år på mors dag. Se det er da en god beslutning!



En søndag i maj under kastanjen med en dejlig kage i den ene hånd og en endnu dejligere kæreste i den anden. Så kan man vist ikke være andet end tilfreds!

2 kommentarer:

  1. Det er da Skanseparken, er det ikke? Lige der skulle min mand og jeg have haft taget bryllupsbilleder, men det øs-regnede desværre :o( Jeg bor faktisk lige overfor parken :o)
    Tillykke med mors dag på forhånd - det lyder som en lækker deal med kage hvert år!

    SvarSlet
  2. Det er lige det, det er :) Faktisk mit første visit i den park, men hvor var der bare hyggeligt! Ville være et smukt sted at få taget bryllupsbilleder! Jeg er også ganske godt tilfreds med kagedealen ;)

    SvarSlet