tirsdag den 1. maj 2012

System..??

Det bider mig i røven hvert år. At jeg er så absolut håbløs til at holde orden. Og nu blev det så læseferie, eksamen banker på døren, og der er ikke andet at gøre en at vende papirpunkerne på hovedet og sortere!
                                                               

  
Ja der er en grund til, at min blog hedder KAOS i kolonihavehytten (Hvor jeg forresten ryddede op i går -det var sjovt nok meget mere overskueligt end dagens projekt!) 

Kaos blev ikke mindre af besøg af vores nye luskebuks af en nabokat!

Nu er det vist tredje gang, den smutter ind, når terrassedøren står åben. Og jeg tager mig selv i at blive helt hysterisk. Jeg er ikke bange for katte, men når den der pludselig står og kigger på mig med sine gule øjne midt i min stue, så kan jeg ikke ha' det! Så nu er katten og den friske forårsluft lukket ude!

Lad mig slutte indlægget med en hyldest til de røde faner og den sidste sande socialdemokrat!
Jeg håber, den gode gamle Anker får sig en kold Hof på denne smukke maj-dag. Vi har en "buste" af ham stående i kolonihaven, for at opretholde arbejderånden i oasen. En buste, jeg har arvet af min far, som lignede Anker Jørgensen mere end en hel del, som selv var stolt socialdemokrat - og derudover verdens største rodehoved. Han får også en kærlig tanke - og en mental skideballe - med på vejen i dag. For som det kan ses, ja så har jeg arvet samme rodegen! 

Og med den sløjfe kom der måske en lille rød tråd i et pænt kaotisk indlæg.
Jeg ønsker jer en glædelig 1. maj og skynder mig videre med projekt System!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar