lørdag den 14. juli 2012

Kakomælkens konkurrent: Hindbærnaden

Jeg er nok mest kendt for min søde tand. Men den sure lever også i bedste velgående. Som barn kunne jeg godt finde på at spise citronbåde, og det i sig selv siger vel det meste. Det bedste er dog, når surt og sødt forenes. Og derfor måtte jeg bare smage denne drik, da jeg faldt over den tidligere i dag.


Citroner, hindbær og rigeligt med sukker - og jeg var sendt direkte i læskedrikshimlen. Der står bag på flasken, at drikken egner sig til solskinsdage uden en sky i udsigt. Men jeg kan skrive under på, at den også smager glimrende i regnvejr!
Ud over hindbærnaden findes der i serien også en traditionel limonade + en pærenade. Og jeg glæder mig til at smage de to andre varianter.
Så vidt jeg husker forhandler 7-11 Valsølille. Og sådan en ligger heldigvis lige ved siden af fødegangen. Så nå det går løs, kan vi måske lige nå forbi efter forstærkninger på vejen ;) Det er ikke kun for smagens skyld, at jeg gerne vil have et par flasker ved hånden. Valsølille kan åbenbart gøre sig behjælpelig på andre områder også:


Fangede I den? Som mere-end-højgravid kan man komme af sted med meget - også halvdårlig humor!

5 kommentarer:

  1. Hahahahha, hold nu kæft hvor er du god :) på den perfekte, sjove og platte måde :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, takker! Perfekt plat, det er noget af en tillægstitel at få sig ;)

      Slet
  2. ja ha ha totalt god humor. Valsølille må ski da sende dig en kæmpe kasse af der der flasker - skriv til dem inden du skal føde! God fødsel by the way, og drikken lyder überskøn

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det :) Ja det burde jeg faktisk gøre, de kunne godt gi' en enkelt kasse til en trængende ;)

      Slet