søndag den 25. november 2012

Dårlige kombinationer

25 års fødselsdag ud fra konceptet: "Vi sørger for lidt at spise og meget at drikke" matcher bare ikke livet med et menneske på 4 mdr. Jeg var endda fornuftig og lå i min seng halv 3, men tror barnet har en radar. Når vi virkelig gerne vil sove vil hun ikke, og Kl kvart i 4 var hun klar til kamp. Og selvom Mads var dagens helt i sutsko og tog morgenflasken, så var det ligesom så som så med nattesøvn derefter. Jeg blev på skift holdt vågen af barnepluddder, dårlig samvittighed overfor min trætte mand og begyndende tømmermænd, så kl 7 stod jeg op, og nu nyder jeg en gåtur i min søvnige by. Næste stop er sofaen og ja... Dårlige kombinationer kan godt ende med at blive helt hyggelige

1 kommentar:

  1. Vent til den lille bliver 1 år, så bliver alt nemmere :) Min datter er nu 19 måneder, og hun sover igennem, hele 9 timer. Til gengæld tømmer hun alle skuffer, smører min bodylotion ud over det hele og kaster med næsten alt.

    Hilsen
    Jenny

    SvarSlet