tirsdag den 20. november 2012

Så længe man bare tænker det..

Som udgangspunkt vil jeg egentlig mene, at jer er et helt ok menneske, der ønsker det bedste for andre. Men nogle gange... Ja nogle gange så stikker min indre grimme trold sit ansigt frem. Det var f.eks. Ikke helt populært, da jeg engang sagde, at hvis et trafikuheld var uundgåeligt, og hvis der absolut skulle omkomme nogen i det, så foretrak jeg Pia Kjærsgaard frem for en uskyldig familiefar. Den slags tanker skal msn vist holde for sig selv. Hvis altså ikke man er Casper og Frank. Hvis du endnu ikke har det deres show, så brug lige et par minutter på at se denne skamløshed sjove sang med de to der nu engang kan tillade sig lidt mere end os andre...


http://www.bt.dk/kendte/se-videoen-casper-og-frank-sviner-kendte- 

2 kommentarer:

  1. Det er første gang, at jeg griner af Casper og Frank.
    For en større forståelse for vores egne reaktioner/følelser/tanker, bør vi kender og erkende vores skyggesider, som deres video beskriver malerisk og humoristisk.

    SvarSlet
  2. Kom lige forbi din blog, men det ser ikke ud til du har været aktiv længe. håber du igen får tid til bloggen for du har gjort et godt stykke arbejde herinde.

    SvarSlet