søndag den 19. februar 2012

Lang lørdag!

I går var en rigtig dejlig dag. En lang, indholdsmættet, dejlig dag. Jeg forlod hjemmet kl 9. 20 med en Mads, der mindede om et barn på juleaftensdag. Vi skulle nemlig ud og hente ny brugt bil, med plads til barnevogn og med varme i sæderne. Jep, jeg er også begejstret. Bilen kom på jomfrurejse til Randersegnen, hvor Mads' mor ventede med en brækket arm. Så vi købte ind for hende og hyggede med frokost, inden turen gik videre til Århus, hvor jeg skulle til fødselsdag hos en god veninde. 
Fødselaren har tidligere været i praktik hos Lego, så ud over det store kagebord, stod eftermiddagen på bygning af... EIFFELTÅRNET. 
Af mærkværdige årsager har jeg aldrig leget med modellego før, men jeg er fan. Kæmpe fan. Så Mads og jeg skal vist snart bygge en legoborg. Jeg måtte nemlig forlade den århusianske byggepladsen, inden tårnet var hverken halvt eller helt færdigt. En powernap i dytten, en hurtig middag på Macen og så ellers mod Aalborg, hvor Casper og Frank ventede med et hylemorsomt show! 
Vi sluttede aftenen af med en øl/danskvand på The Warf sammen med et par venner, vi mødte til showet, og kl. 00.01 var vi hjemme igen.



Lang men dejlig lørdag! 
Og i dag: kort, inaktiv men dejlig søndag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar