søndag den 29. april 2012

Nr. 50!

I går rundede jeg 50 oldemorfirkanter til mit kommende barnevognstæppe. Og sådan her så den heldige milepælslap ud:


Det er et super hyggeligt langtidsprojekt, men nu begynder jeg at ane en ende et sted, og det passer mig også glimrende. Jeg skulle jo gerne blive færdig, inden pigebarnet flytter hjemmefra - og også helst inden, hun flytter ud af min mave. Mit mål er mindst 80 firkanter, så med en gennemsnitsproduktion på 1 pr dag, så skulle jeg være klar til sammenhækling og hæftning om en måned. Og den deadline må I gerne holde mig oppe på!

I mens nyder jeg synet af stablerne, som bliver flere og flere.
 

Smukt ser det ud! Jeg glæder mig til at vise jer det færdige resultat!


4 kommentarer:

  1. Hold op hvor er du sej :) Keep up the good work. Det bliver et fantastisk tæppe, og med din effektivitet når først du har gang i pindene, så skal du nok nå 1 om dagen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh hvor dejligt, at du er optimist på mine vegne :) Ja, jeg skal nok nå det. Må bare slække lidt på eksaminer og andre ligegyldigheder ;)

      Slet
  2. Er sikker på det bliver fint! :)
    Har du kunne det der før, eller har du først lært det efter du blev gravid? For de ser jo simpelthen så fine ud!
    Ja, kan ikke lige huske om det hedder hækle eller om det er noget helt andet :)

    SvarSlet
  3. Tak skal du ha :) Det hedder hækle, og jeg lærte det så småt et par måneder før, jeg blev gravid, men firkanterne lærte jeg mig selv at lave efter jeg blev gravid. Og ikke spor svært, når man lige får fat i fidusen :)

    SvarSlet