tirsdag den 25. oktober 2011

Back to the 80's

I form af kalvesteg, bagte kartofler og bananasplit!


I Italien meldte gutterne sig til at lave feriens sidste måltid. Afskedsmiddagen. Og hvad kan man forvente, når man slipper to fyre med hang til Price og proteiner fri i et køkken? Verdens møreste kalvesteg med halverede bagte kartofler og en tyk og ultralækker sovs!
Det var enkelt. Det var tungt. Det var GODT!



Camilla og jeg skulle stå for desserten. Først var planen en italiensk tærte, men ovnen var okkuperet, så vi måtte finde andre alternativer. Og så tænkte vi: Hvis drengene vil have bastant firsermad, så er det det, de skal få. Derfor blev der købt en italiensk nødde-vanilje-chokolade-is, fire bananer, chokolade, fløde og hasselnødder. Det blev en bombe af dimensioner! Jeg kunne rent faktisk ikke spise op (og så ved de, der kender mig, at det har været for alvor).



Vist en af de retter, man bare skal lade være med at tælle kalorier i. Tilbage på dansk jord vil jeg dog i den nærmeste fremtil forsøge at indtage min frugt UDEN is til. Selvom det er knapt så sjovt…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar