torsdag den 15. marts 2012

Jeg drømmer om den dag...

... hvor jeg får plads og råd til denne sofa

http://www.danish-furniture.com/images/finn-juhl-sofa.jpg  
At den går under navnet "poeten" gør ikke dens appel mindre! Jeg forestiller mig, at den skal have plads i mit kommende arbejdsværelse i vores kommende stråtækte hus. Den skal stå ved et vindue med udsigt til min bondeidylliske have og den blå himmel, og dér skal jeg nyde en god kop the, mens inspirationen til næste børnebog (eller blogindlæg) indfinder sig.

Jep, drømme er en dejlig ting. Især på torsdage som denne, hvor himlen pludselig blev grå i stedet for blå. Weekend og solskin: Jeg glæder mig, til vi ses!

2 kommentarer:

  1. Netop den sofa er også højest på min ønskeliste - gerne i mørkegrå med sennepsfarvet sidde-pude. Den er bare så flot <3

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, den farvekombination er også bare fantastisk. Der er altså noget over 50'er-møbler generelt. De er så fine :)

      Slet