lørdag den 21. april 2012

Tulipantid!

Jeg ved godt, at det ikke er særlig originalt er være pjattet med tulipaner. Tulipaner er vel for blomster hvad en solskinsdag i maj er for vejret: meget svære ikke at holde af!

Da vi købte haven sidste år, var tulipansæsonen forbi, så i år er første gang, jeg prøver det der med at se mine egne tulipaner vokse op af jorden og springe ud. Det kunne jeg godt vænne mig til!
Haven er både beboet med nye, nøje udvalgte, som jeg selv lagde i jorden i efteråret, og med store områder af gengangere, som jeg endnu ikke kender farven på. Men jeg hilser dem alle velkommen!




Det er vist hvad man kalder naturlig skønhed!

2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder søde. Nøjh jeg glæder mig til, at vejret bliver markant bedre, så vi kan slange os i haven ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Det gør jeg i den grad også! Synes det varme forår lader vente lige lovlig meget på sig..

      Slet