lørdag den 5. november 2011

Godt i gang med garnet

Jeg er godt nok brændt helt og aldeles varm på det der hækling. Og selvom det måske ikke ser ud af meget, så er jeg pænt stolt af fremskridtet med “Projekt hyggetæppe”.

Efter fødevaremarked i dag, tog Mads og jeg en hurtig shoppetur, og den stod i garnets tegn for mit vedkommende. Det blev til tre nøgler fra den hyggelige kunsthåndværkbutik Frøkner og Fruer, selvom det var svært at vælge. Og derudover forærede jeg mig selv Politikens strikke- & hæklebog. Jeg glæder mig nemlig allerede til kommende projekter!


Hæklingen fik en pause, mens vi for lidt siden spiste enkel, men lækker aftensmad. Bondebrød fra Penny Lane med røget kyllingesalat. Begge dele indkøbt på det anbefalelsesværdige fødevaremarked! Det smagte så godt, at jeg ikke nåede at tage et billede af det. Resten af aftenen står i afslapningens tegn, så jeg regner med at hækle videre, mens DMA kører i baggrunden, og jeg brokker mig over, at Nik og Jay render med de fleste af priserne (for det skulle ikke under mig, om de gør det). Og således kan min veninde få endnu mere ret i sin betragtning tidligere i dag: “Du er så meget 800 år gammel”.
God aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar