søndag den 20. november 2011

Summerbird

Det er skønt at have gæster. Og glæden bliver ikke mindre, når man får en lækker værtindegave. Det var tilfældet for mig i fredags, da vi holdt den berygtede Thanksgiving Dinner. Og pigerne kender tydeligvis min smag. De medbragte nemlig de lækreste delikatesser fra Summerbird. Mmmm hvor jeg elsker chokolade og gode veninder!

Chokoladetapas, som ser alt for indbydende ud til at blive i skabet ret længe



Spanske mandler med madagascarchokolade og havsalt. De er så smukke!

Jeg tror de små vidundere skal smages på tirsdag. Da har Mads nemlig fødselsdag - og i den forbindelse har vi travlt i køkkenet, for om en times tid kommer familien til boller, kage og i aften endnu flere boller, men med karry til. Jeg glæder mig og tør godt love, at der følger et par billeder en af dagene :)

God søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar