tirsdag den 22. november 2011

Happy Birthday!

I dag har ham min dejlige kæreste fødselsdag. Vi har begge et travlt skema denne november-tirsdag, men i aften skal han fejres med en god middag et sted i byen.

Derudover havde vi familien på besøg i søndags. Det var en super hyggelig dag, og selvfølgelig glemte jeg alt om mit kamera, det øjeblik gæsterne kom ind ad døren. Men jeg nåede at knipse et par billeder af kagerne:

 Hindbærsnitter pyntet med fodbolde - til ære for fødselaren, nevøerne og sjovt nok også niecen, som normalvis foretrækker prinsesser og pink, men som i dagens anledning eeeeeeeeelskede fodbold!
 Der skulle også en portion af de klassiske hindbærsnitter på bordet

Derudover lavede jeg Anne au Chocolats hemmelige gulerodskage. Og hun har helt ret, når hun siger, at den er verden bedste. Svampet og krydret og bare helt igennem lækker!

Selvfølgelig havde der også været cookies, flødekager, napoleonshatte og en kagemand med både marcipan og flødeskum på bordet, hvis det stod til mig. Men dette mini-kagebord var nu super lækkert. Og dagens hovedperson var mere end tilfreds!

3 kommentarer:

  1. TILLYKKE med ham bettenøv :) Hils ham mange mange gange fra miiig :)

    Ps. jeg er ret vild med de hindbærsnitter - sjovt nok har jeg aldrig fået smagt dem? :D

    SvarSlet
  2. Mums, mere af den gulerodskage!! ;)

    SvarSlet
  3. Tak tøser :) Uh nu har jeg et dilemma, når jeg skal have kage med til klassen. Hindbærsnitter eller gulerodskage ? ;)

    SvarSlet