onsdag den 4. januar 2012

Wordfeud moments!


Da jeg var barn, var Scrabble en obligatorisk del af mine weekender hos min far. Dansklæreren og hans ordnørd af en datter kunne sidde overfor hinanden i timevis og pusle med bogstaver. Retskrivningsordbogen kom selvfølgelig frem ved mindste tvivl - ingen kære far her.

Det var derfor ren nostalgi, da min veninde i sommer introducerede mig for smartphoneudgaven af det legendariske spil. Hvis nogen ikke skulle ha' hørt om det, så hedder det Wordfeud - og jeg er fan! Man kan spille mod venner eller tilfældige og modtager så en besked, hver gang de har lavet et ord. På den måde kan et spil vare op til flere dage, og man er kun forpligtet til at deltage, når man selv har tid.

På det sidste har jeg haft knapt så mange sejre, som jeg plejer. Det passer ikke mit ego, og derfor har jeg haft en lille selvoptaget vane med at tage billeder, når jeg laver et rigtig godt ord. Og for at få min wordfeud-selvtillid på plads igen, så skal de deles på blogland!





Mads fortalte mig forøvrigt igår, at Wordfeud er udviklet af en nordmand, som indtil videre har tjent omkring 10 millioner på det! Jeg skal så meget være opfinder, når jeg bliver stor!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar